"Κυρία, έκανα και το παρακάτω..." ακούγεται συχνότατα στις τάξεις μας με ύφος ενοχής και κατεβασμένα μάτια. Και όταν τολμήσεις να ρωτήσεις ΓΙΑΤΙ γίνεσαι και αποδέκτης σχολίων, κριτικής κι επίκρισης. Ε, γι' αυτά που λέει ο κύριος Τσιριγώτης εδώ.
Σπάνια ένας μαθητής "δεν κατάλαβε", "δε σημείωσε" ή "δεν πρόσεχε" ώστε να ξέρει τι έχει να προετοιμάσει για την επόμενη. Συνήθως η ενασχόληση με "το παρακάτω" είναι συνειδητότατη πράξη. Και σχεδόν ποτέ δε γίνεται από έναν μαθητή μόνο. Το πρόβλημα δε γιγαντώνεται όταν σ' αυτή την ενασχόληση με "το παρακάτω" εντοπίζεις λάθη. Η διόρθωσή τους, πολλές φορές, εκθέτει ανθρώπους που προσπαθούν να βγάλουν τα προς το ζην εκτός σχολικών ωρών. Και είναι άδικο να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος.
Η τσάντα δεν έχει μείνει στο σχολείο, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ οι μαθητές μου έχουν χρόνο για να κάνουν ελεύθερα ό,τι τους ευχαριστεί. Γιατί το δικαιούνται και το αξίζουν.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου