Με αφορμή τη Δραστηριότητα για προεκτάσεις του κεφ. 46 του ΤΕ των Μαθηματικών και μετά από τα τελευταία μαθήματά μας γύρω από τα ποσοστά, τα διαγράμματα, τις έρευνες... είπαμε να δοκιμάσουμε να δούμε πώς φτιάχνεται ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο.
Αφιερώσαμε τέσσερις διδακτικές ώρες σήμερα και η πρώτη μας έρευνα σε σχέση με τα κατοικίδιά μας είναι γεγονός σε εξέλιξη. Μιλήσαμε για μεθοδολογία έρευνας, τρόπους συλλογής και ταξινόμησης δεδομένων, τρόπο επεξεργασίας δεδομένων, για ερευνητικά ερωτήματα, για δεοντολογία και ένα σωρό άλλα θέματα που άπτονται της έρευνας.
Δεν ξέρω αν θα έχουν ξανά την ευκαιρία να ασχοληθούν με τέτοιο θέμα σε σχολική αίθουσα. Ωστόσο και μόνο το γεγονός ότι είδαν πώς στήνεται ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο και που προβληματίστηκαν για την αξιοπιστία και την εγκυρότητά του, είναι για μένα πολύ σημαντικά.
Μπορείτε, αν θέλετε, να συμπληρώσετε την εξής φόρμα: https://forms.gle/NscmLCtyauYZskgt9 η οποία θα παραμείνει ενεργή μέχρι και την Τρίτη, 7 Μαΐου 2019.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τον χρόνο που θα αφιερώσετε. :)
3 σχόλια:
Μαρίνος
Απλά απίστευτο.
Μαρίνος
https://forms.gle/mzNbr3bk6CZ5G6sR6
Καλή προσπάθεια! Ωστόσο για μια σοβαρή έρευνα, στην οποία θες να "κρατήσεις" τον συμμετέχοντα και να μην κλείσει τη φόρμα και φύγει, πρέπει να 'χεις επιμεληθεί ιδιαίτερα την ορθογραφία και την έκφραση. ;)
Δημοσίευση σχολίου